Monday, December 26, 2011

lonely

 hey guys,selamat bercuti aku ucapkan..kepada yang sambut hari natal  tu,merry christmas aku ucapkan.mesti dapat banyak hadiah kan?..untung laa..
banyak nya hadiah..


ok la,kepada sesiapa yang sambut 2,enjoy k..anyway sekarang UITM puncak alam sedang cuti untuk seminggu, actually semua uitm pun cuti kn..dan aku tak balik hometown sebab tiket agak mahal.so conclusionnya,aku just stay kat kolej angsana ne..lonely?..surely laa..ada juga beberapa orang yang stay kat kolej ne..tapi xda la ramai pun..

tapi,seriusly,memang lonely..semua area kat puncak alam ne kosong..

                                                                             court futsal..
ok,court futsal la tempat paling hot kat puncak alam ne..biasanya,x pernah kosong..tapi ini la keadaannya bila cuti..lonely?

padang kawad
ok biasanya,memang ada orang berkawad..tak kira panas,hujan,ribut,petir,orang yang berkawad 2 ,tetap teruskan berkawad.."kiri2,kiri kanan kiri"..arghh,kadang2 annoyed gak sebab dorang ne kawad sampai tengah2 malam..tapi sekarang..sunyi jer.....lonely?

ok,bila lonely ne,semua lagu yang berkaitan macam lonely2 ne,mula la nak feel gila lagu 2 kn..hahahha..ni contohnya...



ne link untuk tgok vid..

lonely enough...

ok la,btw..happy holiday guys..yang tengah cuti 2,enjoy ur cuti..don't waste ur time ..kepada budak2 sekolah yang dah nak habis cuti sekolah 2,kembalikan lah semangat untuk pergi sekolah.."ayuh kembali ke sekolah"

pesanana untuk adik2 aku yang still school 2..


No comments:

Post a Comment