Saturday, December 17, 2011

ARENA

hello guys, hujung minggu ne mesti korang banyak meluangkan masa untuk merehatkan diri,ada yang berpicnic,ada yang shopping,ada yang bersihkan rumah..well,minggu ne,aku masuk ARENA basketball.ok ARENA ini adalah nama yang diberikan untuk kejohan antara budak2 asasi di uitm Puncak Alam..

Actually,aku main basketball sejak form 5(main serius)..then sejak masuk uitm Puncak Alam ne,aku jumpa kawan2 yang menggalakkan aku untuk main basketball..tapi,benda tu tidak bertahan lama..hanya beberapa bulan sahaja.then aku stop main for some reasons.

Last week advertisement pasal ARENA ne telah bertabur di majoriti tempat kat uitm Puncak Alam ni.firstly,i was like,"ok,nak join ke x?mmg dah lame x main..boleh lagi ke x ne"..then suddenly that night,(i mean in the middle of night)...che wan amiruddin text me...it sounds like this..

"jat,ko main basketball under team anip"   

anip is someone that great,good and everything in english language that stands for greatest..

then,without any further thinking , i join their team..and we made to final,but we don't get the best..it's not important,the thing is,this weekend was an awesome weekend.

ada la beberapa pic..

                                                              game start malam jam 8:00


                             
game bermula malam dan bersambung esok hari nya..dengan keadaan cuaca yang sangat best..ada kabus kot pagi2 kat puncak alam ne..well,for ur info,time kteorng main malam 2 pon dah ade kabus..best kan?...

well,itu ja la yang aku nak crita pasal weekend ne..bye..



No comments:

Post a Comment