Wednesday, November 23, 2011

Awkward

Rasanya dah lama tak berkarya kat blog ne. Tiba-tiba time malam2 macam ne,rasa best pulak nak mengarang. Ok masuk hari ne,dah hari keempat aku tinggalkan Pulau Labuan yang tercinta. Selama sebulan seminggu aku berada di kampung halaman untuk cuti semester 1. Tiba2 rasa rindu pulak dengan rumah. Homesick? no,bukan homesick cuma masih x biasa dengan environment kat Puncak Alam ne. 

Time kat rumah,kalau bangun lambat takde orang nak kisah pon. Peduli la aku nak tidur sampai bila pon,takde benda yang nak dirisaukan.Well cuti kn.Tapi bila balik PALAM ne,terpaksa bangun awal,since we have classes. Otak ne macam dah berkarat.Sebulan lebih tak pegang calculator,tak menulis apatah lagi membaca.Erm,jawapannya memang tak biasa la kalau datang sini terpaksa salin slide lecturer yang mengajar macam lari 100meter.Tapi apapun kena adapt la kan.

Dengan member2 pun ,aku macam kurang bergaul,berdiam diri.Sebab aku rasa macam awkward.Maybe sebab lama tak jumpa.Thanks god actually sebab aku dapat member2 yang sangat baik dan friendly.gratefull dapat member macam korang.Cuma buat masa ne aku perlu masa untuk biasakan diri.

Back then at Labuan,aku banyak habiskan masa cuti dengan jalan2 dengan member(sekali dua je),duduk rumah online memanjang,tengok drama..langsung tak sihat.Tapi au enjoy.Asal happy sudah. Erm,beberapa hari sebelum cuti sem 1 habis,aku dan kawan2 yang kat Labuan ada hang out ramai2..pergi bergambar kat tempat yang memang jarang dituju,makan2,ketawa2.Agak best la..

 Sebelum apa2 jalan2 dulu kat shopping kompleks yang amat digemari oleh penduduk Labuan.Ujana Kewangan.inilah satu2 tempat yang akan dikunjungi ramai oleh warga labuan pada cuti umum.Ujana Kewangan = Times Square New York.

 then,bila rasa dah lapar 2,singgah la makan kat PIzZa Hut. sinilah tempat spot untuk take pic.sebeb lighting nya smart.#menurutkatawanathirahaishah yang kat sebelah aku 2.dea la paling iskie untuk bergambar ne..
iskie =excited
 ne muka baru masuk kedai,semua iskie masih.kejap lgi lapar la 2.tgh memilih2 makanan.

 muka still happy

 say cheese!!!!






 erm,what happen?lapar ke bang?hahhaha..rilek bang kejap g smpai la piza 2.




 taaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....yuuuuummsssss2

 amboi happy nampak

 rakus gila.!!!



 on the way pergi bergambar




 berdrama ke ne?

apa-apapun aku tetap rindu labuan.tapi we have to move on.so farewell labuan.see you next year.

1 comment: