Sunday, January 1, 2012

memory of 2011

Pyong..hello guys.happy new year 2012..selamat tahun baru 2012..mesti semua orang dah ada azam baru untuk tahun 2012 ne kn?..well,harap2 tercapai la azam 2012 anda semua..semoga tahun 2012 ne membawa happiness ,joyful,meaningful kepada anda semua,ok..


 fireworks..yeah!!!!



wah,mesti best kalau dapat tgok firewoks yang gempak macam ne kan.baru la,azam 2012 pun gempak..ok,mesti korang semua dah buat something yang meaningful untuk sambut tahun 2012 ne kn..macam member2 aku,ada je yang mcg aku,ada member sorang 2,pergi buat campfire la,ada yang tgok concert dengan pass VIP la..apa2 pun,harap tahun baru ne membawa harapan baru kepada kita semua..

ok,post kali ne,aku nak cerita sikit pasal memori2 sepanjang tahun 2011 ne..mesti la ada memori happy and sedih kan..tapi,aku just nak share memori2 happy je..x nak la sedih2 menyambut tahun baru ne kan?..

antara memori yang aku ingat :

23 march 2011
apa yang berlaku pada tarikh ne?.ok ne la tarikh result SPM calon2 tahun 2010 keluar..well,sbersyukur kepada Allah aku dapat result yang ok..tak de la gempak sampai straight A..tapi,boleh la dibanggakan..masa ne,member2 (kawan2 sekolah) semua berkumpul setelah beberapa bulan x berjumpa..

nie time ambik result SPM 2010.


awesome kn dorang semua..x ramai pun..tpi part  2 la paling best.

Hari Raya Aidilfitri
ala,semua orang happy bila hari raya kan?..yes memang x dapat dinafikan,semua orang pasti akan gembira bila hari raya menjelang..tapi,hari raya anda akan lebih terasa happy bila,anda berjauhan dengan orang2 yang anda sayang,then bila tiba hari raya,anda dapat beraya dengan mereka..kan?..

 nie lah member2 aku beraya..dari kecik memang setiap tahun,x penah la nak berpisah,bila raya tiba.haha.


nie pulak,member2 aku kat sekolah..tahun ne adalah 1st aku dapat beraya dengan dorang..2 yang best 2.

ne pulak my family.2 orang adik aku dah awal pergi beraya..terlampau excited..

Reunion



tgok pictures je dah tau,semua happy kn?..

freshman year(going to uni)
aku dapat tawaran masuk UITM,puncak alam pada tarikh 25/5/2011..siapa x happy dapat continue belajar kn?..course: foundation in asasi engineering .




itu lah antara memory2 yang aku boleh share untuk 2011..semoga tahun 2012 ne membawa happy memory lagi..




No comments:

Post a Comment