Friday, July 1, 2011

outing day!

hai,guys,hari ini adalah outing day untuk kelas M4 da hard core..(tapi tak semua pergi)..ape pun tak boleh...

haha.just ignore them,nak pergi,pergi,tak nak..ade?ade aku kisah.haha..ok2,cukup la dengan introduction yang

mengarut.hari ini kami outing ramai-ramai satu kelas untuk beradu kehandalan dalam game bowling di plaza

alam sentral,shah alam.it was a superb game.everyone show thier own skill on playing bowling..it will be some

regrets to those who does not join us(i means my classmate).hahaha..gila kejam..ada yang baru first time main

,ada yang main hentam(ikut suka kau je kan)".kata kau",ada yang main sampai kaki naik tinggi(izharuddin,aku

maksudkan kau),ada yang main dengan style dan macam-macam kerenah terkeluar.bagi aku ini adalah first

time aku rasa main bowling dengan enjoy sekali.sebab selama ini aku asyik main dengan budak-budak pro

tahap dewa.

nama2 pemenang untuk bowling game nescafe open(hahaha):-

  1. HAFIZ (dengar kata dia baru first time main)-siot dia kalahkan aku...
  2. FARIZWAN (dia main tak lah hebat sangat)-hahahaha...
  3. blank (sebab aku tak tahu siapa no-3)-hehe




p/s:-ok bukan nak buat pelbagai alasan tapi,bola bowling dekat tempat ini kecil gila la,nak masuk kan jari pun tak muat.itu kot punca aku kalah...tak guna...ini lah kata2 budak kalah..hahaha

No comments:

Post a Comment