Wednesday, June 29, 2011

TERINGAT!!!

Hari ini merupakan hari yang sangat memenatkan buat aku.Dengan perjumpaan kokum yang actually nya aku belum ada arah tujuan.Jadi kesimpulannya,kami(aku,fraizwan dan majod) dengan selambanya masuk kelab jungle treckking.Mula nya,kami merasakan kelab ne tak best kot.Tapi,setelah 2 jam dalam dewan kuliah tu,rasa macam GEM juaga kelab nie(gem stands for gempak).Jadi secara rasminya kami adalah ahli2 kelab jungle treckking...hahahaha


hanya pic hiasan
ok,habis cerita pasal kelab,then we straight forward back to apartment,dengan rasa penat giler,dan katil yang asyik memanggil aku dari tengah hari tadi,aku terus baring dan terlelap.Padahal plan nak play basketball,tup tap tup tap,tertidur sampai pukul 7...

first impression lepas bangun......

                                                 "TIDAK AKU TERLEPAS MAIN BASKET"

dengan rasa menyesal sebab tidor petang,aku pun bangun dan terus on9(sudah menjadi kebiasaan)...
tetiba,my roomate pasang lagu sahabat dari Aizat af5.

aku pun layan je la lagu 2,tapi layan punye layan,teringat pulak aku dekat member2 back in high school..

segala memori2 yang indah dan pahit terflash back in my  mind.boleh2,dengan keadaan yang masih kusut,ttbe boleh mengalirkan airmata.....ermm,nampak lemah sangat...

hahahhahahahhaha.....

apa2 pun,aku tetap merindui kawan2 ku in school .miss u guys so much...

ok pengajaran untuk hari ini,jangan tidor petang sebab orang2 tua ada cakap,kalau kita terlampau tidor petang kita akan jadi gila .dalam erti kata lain,kalau tido petang,u will gain weight...hahaha..ok la guys,see u next time..

arghhhhhh!!!!...banyak homework yang belum selesai lagi......

No comments:

Post a Comment