Tuesday, August 9, 2011

sahur

ok,last night aku bercalling dengan seorang member time zaman kili2(zaman pakai baju warna putih dan seluar hijau).Here are the conversation:

A:       wat ups?
ME:    Fine,how urs?
A;       fine as well,blablablablalalabalblablablaabalaalblbala(intro common gila)
          and come to this part...
A:      cmna sahur kat sana?
ME:    sahur kat sini gila.keberkatan sahur tu macam xda..
A:      why?
ME:    ok,can u imagine,sejak puasa start tidor bukan lah rutin penting.
A;     means?
ME:   kami terpaksa beli makanan untuk sahur seawal yang mungkin sebab cafe just buka sampai jam 3.that           
         means kami makan awal laa..cmna nak dapat keberkatan sahur kalau bgitu.

erm,guys can u imagine,aku pun x tau nak kata apa.well,mcmne la hidup kan.walau apa pun kena teruskan.suddenly miss sahur with my family dengan makanan yang sangat membuatkan mata panda kembali segar.hahahahha...itu ja la yang aku nak cerita,harap2 aku mampu harungi puasa di tempat orang..




p/s:word kili aku dapat ilham dari ejam tralala...ini ja la makanan sahur ku setiap hari...

No comments:

Post a Comment